huhti 30 2023

Published by at 17:00 under Aiheeton

Jäsenkirje 1-2024

Sukuseura järjestää kesäretken lauantaina 20.7.2024, mikä suuntautuu alustavasti Karttulaan ja Pielavedelle. Ajatuksena on, että retken aikana vierailtaisiin Pohjolaisten suvun vanhoilla asuinpaikoilla, pihapiireissä ja miksei myös sisällä taloissa.

Nyt toivoisimme jäseniltä ja ryhmäläisiltä ehdotuksia vierailukohteista. Haluaisitko Sinä kutsua sukulaisia vaikkapa pihapiipahdukselle omalle asuin- tai kesäpaikallesi? Tai tuleeko Sinulle mieleen joku mielenkiintoinen retkikohde tuota suunnalta?

Retki on tarkoitus toteuttaa kimppakyydeillä, ja sen on ajateltu alkavan klo 11.00 Karttulan kirkonkylältä. Tarkempi ohjelma sekä mahdollinen osallistumismaksu varmistuu sitä mukaa, kun retken reitti ja kohteet ovat tiedossa.

Jos haluat olla mukana järjestelyissä, ota yhteyttä retken yhteyshenkilöön Seppo Niskaseen, puh. 040 049 8397, sähköposti: seppo.niskanen@vlts.fi.

Kommentit pois päältä artikkelissa Ajankohtaista

Kommentit on suljettu tällä hetkellä.